Reklamationsret
Kontroller venligst din vare
Vi opfordrer dig til at kontrollere din vare straks efter modtagelse. Skulle din vare have fejl eller mangler, vil vi altid bestræbe os på at rette dette ved at tilbyde nye dele eller alternativt erstatte/reparere møblet, så du ender med et intakt produkt. I visse tilfælde kan vi også tilbyde en prisnedsættelse.
Ved reklamation beder vi altid om følgende oplysninger:
- Ordrenummer
- Billede af mærkat
- Billede af den udvendige emballage og eventuelle skader
- Billede af den indvendige beskyttelse i kassen
Disse oplysninger hjælper os med at behandle din reklamation hurtigst muligt.
Reklamation over fejl og mangler
Reklamation over fejl og mangler, som burde være opdaget ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Alt til Sæsonen inden for rimelig tid. Varer kan efterfølgende returneres til reparation, ombytning eller eventuel kreditering. Vi refunderer altid pengene efter modtagelse af varen.
Bemærkning vedrørende selv-samling af varer
Det er vigtigt at undersøge disse grundigt, før du begynder at samle varen. Hvis der er en del, der ikke er som forventet, kan vi løse problemet på følgende måder:
- Vi sender nye dele.
- Vi arrangerer en tekniker til at reparere fejlen.
Når en vare er samlet, kan den som udgangspunkt ikke returneres, før vi har forsøgt at løse problemet med ovennævnte muligheder.
Vi dækker alle fragtomkostninger
Alt til Sæsonen afholder alle fragtomkostninger i forbindelse med reklamationssager, så længe du stadig bor i Danmark (brofaste øer samt Bornholm). Vær venlig at sikre, at varen altid sendes tilbage i forsvarlig emballage.
Reklamationsret
Alt til Sæsonen yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, der omfatter fabrikations- og materialefejl, som konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slidtage, der opstår som følge af forkert betjening, utilstrækkelig vedligeholdelse, vold eller uautoriserede ændringer.
Bemærk: Alle varer er designet til brug i private hjem.
Reklamation og returnering af varer
Hvis du oplever fejl, mangler eller udeblevne leverancer, bedes du kontakte:
Alt til Sæsonen
Karetmagertoften 167
8270 Højbjerg, Danmark
Telefon: +45 53 92 23 43
Email:
kontakt@alttilseasonen.dk
Varereturnering kan også foregå til denne adresse. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller uden omdeling. For hurtigere ekspedition, vedlæg gerne relevant information såsom kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer til refusion, samt kopi af eventuel forudgående korrespondance.
Refusion
I tilfælde af aftalte afbetalinger, returnerede varer eller forudbetalte varer, der afbestilles før afsendelse, vil vi refundere købesummen helt eller delvist. Refusion sker normalt via bankoverførsel, og vi beder derfor om dine bankoplysninger. Disse oplysninger behandles fortroligt og kan oplyses via email eller anden traditionel korrespondanceform.